onsdag 18 september 2013

Tryggare kan ingen vara

hola betting lovers.
 
Äntligen är en ny bettingsäsong igång med allt vad det innebär. El "O" har parats ihop med Papa Carlito; The matador of security in betting!! Gott så! Jag har historiskt sett varit lite av en vildhjärna vad gäller mina spel men nu är det slut på det. Jag inser att trygghet och babysteg är bättre än kaos och tangosprång. El "O" kör nu med trygghet som ledstjärna och detta kommer att visa sig direkt i kvällens bet.
 
Gårdagens betting gav bra utdelning! Bra jobbat. En särskild guldstjärna till motståndarna där Petter lyckades med att vinkla in en trippel. CC lajvade in ett par härliga bett och vi slutade i princip på "break-even". En bra kväll för syndikatet. Istanbul känns helt plötsligt inte som en utopi längre.
 
 
Tillbaka till tryggheten. Kvällen bjuder på många juveler och är man fotbollsintresserad så finns det en stor palett av kulörer att välja emellan.
 
Jag har resonerat som följer.
 
Marseille vs Arsenal är en riktigt smällkaramell med fartgaranti och kittlar den lekfulle. Den gamla "El O" hade satt ett par riksdaler på jämna hörnor. Mitt nya trygga jag noterar enbart att det kan bli en härligt och skön match och går vidare.
 
Schalke mot Steua Bukarest hade nog också kittlat mitt forna bettingsinne. Inte nu. För mycket osäkra tyskar och opålitliga rumäner på samma yta för att det skall bli aktuellt.
 
Napoli vs Dortmund är likadant. Säkert veckans match i termer av talang och finess men ingenting att betta på.
 
Nej, tryggt skall det vara.
 
Därför har jag lagt in följande rad;
 
Chelsea - Basel : 1
 
Austria Wien - Porto : 2
 
Atletico de Madrid - Zenit St.Petersburg :
 
 
Jag tänker att Chelsea, som har inlett ligan förtjänstfullt, borde kunna avfärda Basel. Basel dansade en sommar i CL för något år sedan. Den fällan har jag väldigt svårt att se att Mourinho kliver ned i.
 
Austria Wien är en ny bekantskap och de möter Porto som ofta är med och har rutin i dessa sammanhangen. Jag tänker att de vill ha en bra start och slår Wien på alla plan ikväll.
 
Slutligen har vi Atletico från Madrid. De har inlett spanska ligan strålande och leder faktiskt. Inte dåligt. Man har förvisso tappat Falcao men man har fyllt på med David Villa och har ett väl sammansvetsat gäng. Zenit, som visserligen inte är ett brödgäng, kommer spela defensivt och det straffar sig alltid. Villa avgör med två mål, ett i första och ett i andra.
 
Så! Där har ni mitt premiärspel.
 
El O signar av
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar